hanya awak sorang je taw , b

assalamualaikum :)

ape je .na cakap hari ni ?

yee .tentang awak laahh .saya buat blog nie pon sebab awak taw ?

siapa ?

ye .mohd syakirat lah

kenapa ?

saya nak bagi tahu sume org awak saya punye je .

eeyy bajet siot die nie .die pikir die je ade pakwe..

ehh .pkwe ak .suke ati aku lah ! .agypon nie blog ak .ko ta suke sile kan klik kat button 'x' kat atas uh yee

psst , kenapa kau sayang die ?

haha .sebab pe ? byk sebab ..meh sini ak cakap..

  • dia sgt jujur dgn perbuatan .katakata apatah lagi
  • sikap berterus terang die 
  • sanggup berkorban utk saya .u syg i ke b ? hehee .penah die demam sebab aku .aishh byk kali dah sebenarnya .tak makan sebab aku .kene marah ngan chekgu sebab aku .macammacam lah .jahat kan ak ? mnyusahkan die?
  • !@#$%^&*) .haha .reason nie .hanya aku dan dia je yg tahu kan b? .hahaha .
  • muke brutal .hati taman .i loikee <3
  • terlalu banyak berubah untuk aku .sape yg kenal die dulu .faham ape yg ak maksud kan nie 
  • seorang yang comel sebenarnya .manja .slalu ingin kan perhatian.
  • superduper penyabar 
  • caring sesangatsangat
  • pemimpin yg baik .boleh laa pimpin ak satu hari nanti .insyaAllah
  • selalu mengalah dengan ego ak .die lelaki yang terlalu jarang tunjukkan ego .yee .die ego .tapi sangat jarang tunjukkan ego die..kalau tunjuk pon .kejap jee .sebab ego ak lagi tinggi .haihh .jahatjahatjahat ko tyka !
  • seorang yang sangatsangat suke membebel .tapi ak suke .sebab tanda die care ngan ak
  • seorang yg betulbetul terima aku seadanya .
  • seorang yang leh layan kepala gilagila aku .haha .
  • bijak merancang
  • romantik mungkin .heee
  • senyuman die .gelak die .kalau aku marah .cukup la denga die gelak .aku senyum .tp bnde uh akan terjadi .lepas aku kene marah ngn die .hehe
  • walaupun seorang pengingat tarikh yang paling teruk penah aku jumpa .die sentiasa cuba uat yg terbaik untuk semua orang yg die sayang .kan b? 
  • bertanggungjawab .

bagi aku .dia lelaki yang perfect sangat .aku tak pon .aku selalu buat die susah hati .uat die sedih .uat die marah .ak ta perfect .byk kekurangan .tapi aku nak die taw .aku terlalu sayang kan die dan hubungan nie .kadangkadang .mungkin perang tercetus .huhu .terima kasih ,b .tetap angkat bendera putih untuk sayang and hubungan nie .terima kasih sebab masih bersabar layan karenah budakbudak syg .terima kasih b .sebab bertahan dgn panas baran dan ego syg .terima kasih banyak2 sebab dah terlalu banyak berkorban .maybe kadangkadang b na syg sedar ttg pengorbanan b uh .tp syg uat bodoh jee .bkn uat bodoh taw b .syg ta snggup na dengar .b da uat macammacam utk syg .tp syg tak hargai .dan tak penah uat pape utk b .

tapi b .ta bererti syg ta syg kan b .syg sygggggggggg sgt kat b taw .just syg ta segagah b na buat itu ini .ape yg syg leh uat utk b ? .maybe just ade ngn b time b perlukan syg .uh pon ta selalu syg ade .maafkan syg ye b .syg ta na kehilangan b . 

sayang b ketatketat ! <3



0 yang membebel: