kembali :)


haaa.. nie gamba lame taw...

skang ni lebar sikit..huhu...

rindu tak ? rindu tak ? rindu tak ?

mesti takk kan ?

hahaha ...blog nie dah bersawang..so arini..ak bgn tido ...rse cam na update blog...yg dah berbulan2 ak tinggal nie .heee ..i made it... cantik tak ?

ngehngeh ...

for now ..nothing to cakapcakap..cuz im damn starving..

nnt2 lahh ..

oh..yaa..new semester is about to start..kejap je kan ? ..satu sem aku tinggal blog niee...huhu...for now ...ak tinggal kan korang dengan gambar2 kenangan aku...selama 6 bulan aku tinggal kan blog nie..have fun yaww !

Still Love Life...

hahaha...apsal buat muke uhh?? .boring ? ehh biarlahh ...blog nie aku punye..suke hati aku laa na anta post ape..heee....ini lahh die my one and only sugar bear..Alhamdulillah..jodoh itu ade lagi skang..kami tetap bertahan..ececehh..jiwang plak.... B sambung belajar dekat Politeknik Tuanku Sultanah Bahiyah , Kulim , Kedah ..which is nearby my campus..even dekat pon..sekarang jaranggggggg sgt spend time samesame ..hoohoho..B bz ..as usual..pegi mane mesti jd someone yg org kenal..haaa ...bzz laa memanjang..

pizza time with him and my friends..tengok muke aku yang comot dan tembam tuhh...this pic taken at kulim :)
(mcm potong kek plakk)


queensbay mall ...haha ..HANTU BONCENG vs CONAN THE BARBARIAN




aksiaksi menangkap gamba di Queensbay ..ouh ..what a BLAST weekend !




UiTM Penang : Campus Life

hahaha...ini lahh life aku skang..cam ta caya aku boleh masuk u...haha..here..ak dpt belajar budaya org...dpt rase mknan kat sane..yaww !! PENANG IS THE HEAVEN OF THE FOOD ..so that's why laa aku membelon2 kan pipi aku ni..meet new friends is the best thing i've made here

TA-DA ! view from top ..student yg ngah amik exam...

physics lab ..

practical test .haha .i do adore this jacket ..

tunggu kawankawan saya..na gi makan kat kedai belakang tuh..jalan nie memang ta de org lalu..sebab tuh laa aku buat aksi berani mati :)
my friends said : kalau ade kereta ferrari lalu dari belakang...sekelip mate jee ..penyek aku kat situ..hahaha


haaa ..his one from NEVER DIE CAFE ...ganas name kedai..kedai nie mmg sempoi..murahh..nasi pon korang tengoklaa...utk  sorang makan je tuhh..and tempat lepak paling happening ..its just gerai tepi jalan..jee..simple but sempoi :)

Farah Husna Asmain :) .my roomate .aku ade  lg 2 org roomate yg samesame gile..ini salah satu drpd nyee

tiring and boring classes always make me did this..haa..nie mase kelas calculus..sbb mate aku dah rabak...otak aku dah mcm na pecahh..nie lah yg aku buatt..hahaha..selain kluar masuk pergi tandas ..
yg berdiri tuhh ratna ..dr hujung depan kamera yg pegang kepala ala-ala gatal nie ..DOL ,MIMI,AKU,ZYRA ,BELLA ...yee Bella ..dak kelas aku time skolahh dulu tuhh ..hee WHAT A SMALL WORLD :)

Crazy classmate !!!!! ..hahah ...ignore laa aku yg pakai spek and mulut ternganga tuhh..huhu..
and ouhh..aku ade sorang kawan..yg giler punye sempoi..her name was FATIN SYUHADA.. tp die ta suke bergambar..so aku mention name die cukup lahhh :)


aku rase cukup lahh sampai sini..aku membebel...aku pon dah lapar gilee...

utk b...heyy ..mungkin tulis blog care yg terbaek utk luahkan perasaan rindu...hehe...rindu sgt kat b..thnx sbb masih bertahan...saya lahh girlfriend anda yg paling gedik dan mengada-ngada dalam dunie...kalau syg dah ta de...b takkan jumpe yg mngada-ngada mcm syg...syg sorang je perangai mcmnie tawww...hee

b kate ..aku kene sabar...utk beberapa tahun lg..untuk hidup bersama selamanya :))

how do I live without you ?
ILOVEYOU, B <3

P/S : aku pakai spek mate sebab aku rabun :)





0 yang membebel: